Reklamní a dárkové předměty

Při výběru reklamních předmětů musíme vzít v potaz několik důležitých hledisek.

Pro snadnější výběr a orientaci v naší nabídce je důležité si na začátku odpovědět na čtyři základní otázky:

  1. Pro koho je reklamní předmět určen? Pro nejvyšší vedení společnosti nebo širokou veřejnost ?
  2. K jakému účelu budou reklamní předměty sloužit? Mají přilákat další zákazníky nebo posílit Vaši reputaci ?
  3. Kolik jsme ochotni za reklamní předmět zaplatit ? Zvolíme raději menší množství dražších předmětů nebo velké množství levnějších ?
  4. Jaké poselství má předmět přenášet ? Ponese Vaše logo nebo také kontaktní údaje?

Podle odpovědí můžeme reklamní předměty přehledně rozdělit do několika kategorií:

Rozdávací reklamní předměty

Rozdávací předměty jsou označením pro širokou škálu drobného zboží, určeného pro rozdávání při nejrůznějších příležitostech. Jde o levnější reklamní předměty typu kuličkových per, odznaků, samolepek nebo škrabek na auto, u kterých je důležité co nejmasovější rozšíření mezi širokou veřejnost.

Promotion předměty

Promotion předměty nejčastěji používáme při zavádění nového výrobku na trh. Jejich funkce spočívá v upoutání pozornosti zákazníků a v motivování ke koupi nového výrobku.

Reklamní dárky

Reklamní dárky jsou jednoduše řečeno veškeré drobnější dárkové předměty, kterými klientovi nebo zákazníkovi děkujeme za jeho zájem. Reklamním dárkem tak může být velké množství předmětů, vybavených Vašim logem a souvisejících s Vaší činností.

Dárky pro návštěvníky

Dárky pro návštěvníky mohou připomínat rozdávací předměty, avšak vždy obsahují jedinečné poselství dané firmy. Typicky jde například o klíčenku s logem a kontaktními údaji, která charakterizuje obchodní činnost firmy, a která se rozdává návštěvníkům stánku na veletrhu nebo výstavě.

Dárky pro spolupracovníky

Reklamní dárky pro spolupracovníky prokazatelně zlepšují vztahy na pracovištích a fungují jako přirozený a milý způsob jejich odměňování. Mezi dárky pro spolupracovníky řadíme celou paletu zboží, od hodinek, přes elektroniku, až po sportovní potřeby.

Manažerské dárky

Manažerské dárky jsou určeny pro nejvyšší vedení společnosti. Manažerské dárky nemusíme vybavovat firemním logem nebo jiným reklamním sdělením a předáváme je samotné, případně v dárkovém balení. Mezi oblíbené manažerské dárky patří luxusní psací potřeby, kufříky nebo kvalitní hodinky.

Výroční dárky

Výroční dárky jsou ve většině případů luxusní dárkové předměty pro vybrané klienty a obchodní partnery. V obdarovaných probouzí pocit exkluzivity - vynikají svou kvalitou a zpracováním. Výroční dárky předávají firmy, slavící významné jubileum nebo událost.

Soutěžní a sponzorské předměty

Soutěžní a sponzorské reklamní předměty jsou nezbytnou součástí firemní výbavy při všech akcích, kterých se firma účastní, a na kterých se podílí. Reklamní trička, balónky a podobné drobnosti s firemním logem jsou mezi diváky a návštěvníky oblíbené a posilují známost firmy i značky.

Sortiment reklamních předmětů je velmi široký. Počáteční orientace v něm není jednoduchá, odměnou za vytrvalost Vám však bude kvalitní marketingový nástroj pro každou příležitost.

Katalogy

Excursion 

Reference

logo

Roman Frank - Respo
Střádalů 632/43
Ostrava-Kunčičky 718 00

Pracovní doba:
po - pá 8.00 -16.00 hod.
so, ne zavřeno

Co vás ještě může zajímat?

Copyright © 2018 Respo-reklama.cz Všechna práva vyhrazena // Navštite také : Puppyblanket.cz - dečky do psích pelíšků

Vytvořil: Poradnyweb.cz